Časté otázky
Ak nenájdete odpoveď na Vašu otázku, obráťte sa na nás emailom na info@samuraisushi.sk
Mám záujem o konkrétne jedlo, ako si ho mám objednať?
Postup je jednoduchý a celý má iba pár krokov. Stačí si vybrať Váš tovar, kliknúť na tlačítko “Do košíka” a postupovať podľa sprievodcu, ktorý Vám pomôže s nákupom. Na výber máte nákup bez registrácie, kde stačí zadať Vaše osobné údaje, alebo sa môžete pri nákupe zaregistrovať, čím ušetríte čas pri vypĺňaní osobných údajov keď našu stránku navštívite v budúcnosti.
Ako môžem zaplatiť za jedlo?
Pri všetkých donáškach je možné zaplatiť na dobierku v hotovosti kuriérovi pri prevzatí tovaru.
Môžem si objednať jedlo na určitý čas a hodinu?
Samozrejme. Už pri objednávaní jedla zvoľte požadovaný čas donášky.
Prišla mi zlá/nekompletná objednávka, čo mám robiť?
Objednávku si prosím pri prebratí skontrolujte a riešte problém ihneď s kuriérom. V prípade, že si všimnete až neskôr, že dovezené jedlo úplne nezodpovedá Vašej objednávke, tak nám čo najskôr zavolajte a my Vám s rýchlym riešením radi pomôžeme.

